Податкова без бар’єрів: у ЦОПах Харківщини запрацювала послуга онлайн-перекладу жестовою мовою

На Харківщині податківці постійно працюють над створенням та вдосконаленням доступного та інклюзивного середовища, зручного для всіх платників податків. Черговим кроком стало запровадження за ініціативою та підтримкою ДПС України у Центрах обслуговування платників регіону рівного доступу до носіїв інформації осіб із порушенням слуху.
Користувачам жестової мови у ЦОПах та пунктах обслуговування регіону відтепер доступна послуга онлайн-сурдоперекладу. Для цього встановлені спеціальні монітори і планшети.
Окрім того для зручності платників податків в Офісі податкових консультантів встановлено текстову інформаційну панель, яка також адаптована для людей з порушенням слуху.
Щоб отримати нову послугу відвідувачу необхідно звернутися до модератора в ЦОПі, який через відеозв`язок підключить онлайн-перекладача і забезпечить комфортне спілкування. Це дозволить людині з порушенням слуху отримати якісні адміністративні послуги та консультації.
«Інклюзивність – це не просто вимога часу, це – принцип поваги до кожної людини. Ми робимо все, щоб всі громадяни, у тому числі з порушенням слуху, могли безкоштовно отримувати всі потрібні консультації та послуги», – зазначив начальник Головного управління ДПС у Харківській області Владислав Селезень.
Забезпечення рівного доступу – один із ключових пріоритетів податкової служби у рамках реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в України на період до 2030 року.