Механізм звернення на гарячу лінію для жертв домашнього насильства 15-47 передбачає, що до постраждалих можуть виїхати відповідні мобільні бригади, відбувається верифікація проблематики і визначається механізм подальших дій.
Оператор кол-центру не просто фіксує звернення чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн-режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства. Тобто у разі потреби людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми.
Сервіс цілодобово доступний за номером 15-47.
Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.
На «гарячій» лінії:
– надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства,
– надається психологічна допомога потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям.



