Головне управління ДПС у Харківській області інформує, відповідно до п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України фізичні особи – платники податків зобов’язані подавати до контролюючих органів відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки (зміна місця проживання, прізвища, імені, по батькові, тощо) протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою №5ДР та документа, що посвідчує особу (після пред’явлення повертається).
Фізична особа подає Заяву за ф. № 5ДР особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу.
Внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється протягом трьох робочих днів з наступного дня після дня подання фізичною особою Заяви за ф. № 5ДР.
Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків видається за умови пред’явлення контролюючому органу паспорта.
У разі виявлення недостовірних даних або помилок у поданій Заяві за ф. № 5ДР фізичній особі може бути відмовлено у внесенні змін та/або видачі документа, що засвідчує реєстрацію у ДРФО.
Нагадаємо, що фізичні особи мають можливість подавати заяву на внесення змін за формою № 5 ДР в електронній формі через Електронний кабінет (ЕК для громадян) та у мобільному застосунку «Моя податкова».