З моменту запуску роботи Офісів податкових консультантів вже отримали консультації майже 2500 осіб

Перші підсумки роботи Офісів податкових консультантів. Робота Офісів стартувала в 20 регіонах 8 вересня. І цей формат, як показує практика, дуже затребуваний. Консультації вже отримали майже 2500 осіб. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.
Як функціонує Офіс на практиці Леся Карнаух розповіла учасницям Business Woman Club. Це міжнародна жіноча спільнота, яка об’єднує успішних жінок бізнесу, політики й дипломатії для розвитку та співпраці. 
«Запит на якісну податкову підтримку та доступні, зрозумілі консультації чималий. Бізнесу та громадянам дуже часто вкрай важко самостійно розібратися в усіх нюансах податкових питань та ухвалити рішення як діяти правильно. Але ми завжди готові прийти на допомогу», – сказала вона.  
«Для нас важливо, щоб про роботу наших Офісів знали якомога більше українців. Бо цей сервіс економить час та нерви», – додала в. о. Голови ДПС. 
Напрями, за якими надаються консультації, дуже широкий: 

  • оподаткування фізосіб та юридичних осіб,
  • електронні сервіси та звітність,
  • податкові спори, 
  • податковий аудит,
  • фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,
  • контроль за обігом підакцизних товарів, 
  • зупинення реєстрації ПН / РК, 
  • погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,
  • надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,
  • трансфертне ціноутворення,
  • адміністрування акцизного податку.
    Адреси Офісів: https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv