Мешканці Харківської області отримають дві квитанції за газ у одному документі

Для зручності споживачів природного газу Харківської області розроблено єдиний платіжний документ на оплату за спожитий газ та послуг з його розподілу.

Верхня частина платіжного документу – рахунок за спожитий природний газ. Оплата за використаний газ проводиться споживачем на банківський рахунок постачальника, за реквізитами і особовим рахунком, зазначеними у верхній частині єдиного платіжного документу.

Нижня частина платіжного документу – рахунок за розподіл газу. Оплачується споживачем до 20 числа поточного місяця на банківські реквізити АТ «Харківгаз» із зазначенням особового рахунку – 10-ти значного коду.

Проконсультуватись з питань нарахування обсягів спожитого газу та інших питань, що стосуються доставки газу можна по телефонам та електронним адресам центрів обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз»:

➡Мереф‘янське відділення

тел. 0676546477,  contactMER@khgas.naftogaz.com

➡Дергачівське відділення

тел. 0970546585contactDER@khgas.naftogaz.com

➡Зміївське відділення

тел. 0676733267contactZMI@khgas.naftogaz.com

➡Красноградське відділення

тел. 0675030747contactKRA@khgas.naftogaz.com

➡Куп‘янське відділення

тел. 09605451740675512692contactKUP@khgas.naftogaz.com

➡Чугуївське відділення

тел. 0987126957contactCHU@khgas.naftogaz.com

Проконсультуватись з питань нарахування за спожитий природний газ можна за телефонами контакт-центру  Газопостачальна компанія “Нафтогаз України”:

• 066-300-2-888 (Vodafone);

• 098-300-2-888 (Kyivstar);

• 093-300-2-888 (Lifecell);

• 057-708-01-87 (Укртелеком);

• 056-747-36-35 (Укртелеком).