Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що платник податків стає користувачем електронного кабінету та набуває право подавати звітність в електронній формі і вести листування засобами електронного зв’язку в електронній формі після проходження в електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-VІ «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VІІ «Про електронні довірчі послуги» або тих сервісів ідентифікації, використання яких дозволяється методологом електронного кабінету (п. 42 прим. 1. 5 ст. 42 Податкового кодексу України).
Кваліфікований електронний підпис надається фізичній особі за умови подання надавачу електронних довірчих послуг, зокрема, таких документів:
· заповненої і підписаної «Реєстраційної картки для фізичної особи» (встановленого зразка зі згодою на обробку персональних даних), в якій зазначаються дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія та номер паспорта/номер ID-картки, якщо через релігійні переконання заявник відмовився від реєстраційного номера облікової картки платника податків);
· копії документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картки платника податків), завіреної підписом власника.
З огляду на викладене, для отримання кваліфікованого електронного підпису фізична особа вже повинна бути зареєстрована у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків.
Іноземці та особи без громадянства (їх представники) подати заяву за формою № 1ДР в електронній формі через електронний кабінет не можуть.
2023-03-16